28 lutego 2009

Ukradł perfumy, jest szefem w TVP

Nowym wydawca lokalnego programu TVP "Panorama Lubelska" będzie człowiek złapany na... kradzieży perfum. W ubiegłym roku Jeremi Karwowski wpadł w jednym z lubelskich centrów handlowych, przyznał się policji i zapłacił mandat.

21 czerwca ub.r. Jeremiego Karwowskiego zatrzymali ochroniarze centrum handlowego przy ul. Zana w Lublinie. Zarzucili mu kradzież perfum. Wezwani policjanci potraktowali to jako wykroczenie, bo kosmetyki nie były warte więcej niż 250 zł. Ubiegłoroczny incydent lubelska policja dobrze pamięta. "Pan Jeremi K. przyznał się i zapłacił mandat" - stwierdza Janusz Wójtowicz, rzecznik Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie. Na tym sprawa się zakończyła.

Karwowski już wcześniej był szefem "Panoramy Lubelskiej", ale stracił stanowisko za zły dobór informacji. Teraz mimo "perfumowanej plamy" w życiorysie wróci na stare śmieci. "Przywróciłem go do pracy na zajmowanym przez niego stanowisku" - potwierdza Dariusz Sienkiewicz, nowy szef Telewizji Polskiej SA Oddział w Lublinie. Oznacza to, że Karwowski znowu będzie wydawcą, który decyduje, jakie materiały znajdą się w "Panoramie Lubelskiej", sztandarowym programie ośrodka.

źródło: Dziennik Wschodni
Kup perfumy w dobrej cenie Dodaj do grona

25 lutego 2009

Sienna Miller będzie reklamować Boss Orange


Aktorka Sienna Miller została twarzą reklamową perfum Boss Orange wprowadzanych na rynek na początku kwietnia. Będzie promować tę markę w telewizji i prasie.

Aktorka Sienna Miller, znana z filmów "The Edge of Love", "Przekładaniec" i "Factory Girl", będzie reklamować perfumy BOSS Orange, które zostaną wprowadzone do sprzedaży na początku kwietnia. - Sienna emanuje nowoczesną kobiecością wyrażaną w indywidualny sposób, dzięki czemu stanowi uosobienie naszej marki - uzasadnia Thomas Burkhardt, dyrektor ds. marketingu globalnego w Hugo Boss Fragrances.

W ramach akcji Sienna Miller pojawi się w reklamach prasowych oraz telewizyjnych. Kreacja kampanii, przygotowana globalnie przez agencję Grey, ukazuje żywiołową naturę aktorki, przedstawiając ją jako optymistyczną, zabawną i beztroską kobietę. W Polsce akcja będzie od połowy maja prowadzona w TVP i TVN, a zakupem mediów na jej potrzeby zajmuje się dom mediowy Mediacom

źródło: wirtualnemedia.pl
Kup perfumy w dobrej cenie

24 lutego 2009

Perfumy królowej Egiptu


Mumię egipskiej królowej Hatszepsut, władczynię z XVIII dynastii, panującej nad Nilem w latach 1479 - 1457 zidentyfikowano w kairskim Muzeum Narodowym bardzo późno, dopiero w 2007 roku. Minęły zaledwie dwa lata i oto kolejna tajemnica królowej wyjdzie na jaw: jakich używała perfum.
Niemieccy chemicy z uniwersytetu w Bonn badają osad jaki pozostał na ściankach szklanej buteleczki należącej do królowej Hatszepsut. Na buteleczce wyryte jest jej imię. Naczynie ma 12 cm. wysokości. Znajdowało się w zbiorach muzeum, tego samego, w którym były mumia królowej. Naukowcy prześwietlili je już promieniami X dzięki czemu odkryli na ściankach osad po wonnej oliwie. Obecnie rozkładają ją na czynniki pierwsze aby stwierdzić, jakie składniki posłużyły do skomponowania tego pachnidła.

- Długa i wąska szyjka buteleczki umożliwiała bardzo oszczędne dozowanie jej cennej zawartości - wyjaśnia dr Michael Hoveler-Muller z Uniwersytetu w Bonn, pracujący także jako konserwator w muzeum kairskim. Jego zdaniem, ta aromatyczna, królewska esencja składała się prawdopodobnie z wywarów uzyskanych z kwiatów, owoców ziół oraz ze zwierzęcych substancji aromatycznych, na przykład piżma.

Archeolodzy odnaleźli już w wielu miejscach w basenie Morza Śródziemnego starożytne ślady pachnideł i naczyń do ich przechowywania. Najwięcej w Egipcie i Grecji. Najstarsze z nich pochodzą sprzed około 4 tys. lat. Dotychczas zidentyfikowano wiele substancji, z których wytwarzano starożytne wonne kosmetyki, zapewne wiele rodzajów. Do surowców, z których powstawały starożytne kosmetyki należą: cynamon, anyżek, liście laurowe, mirt, żywica sosnowa. bazą do produkcji kosmetyków była oliwa z oliwek.


źródło: rp.pl
Kup perfumy w dobrej cenie

21 lutego 2009

Emmanuelle Seigner wprowadza nową markę Dr Irena Eris


Emmanuelle Seigner jest twarzą kampanii reklamowej serii Incentive wprowadzanego na rynek przez Dr Irena Eris. Akcja z udziałem francuskiej aktorki jest prowadzona w prasie, internecie i punktach sprzedaży.

Kampania reklamowa z udziałem Emmanuelle Seigner wprowadza na rynek kosmetyki z serii Dr Irena Eris Incentive przeznaczone do pielęgnacji skóry dojrzałej. "Zakupy: Paryż, pasja: muzyka, kosmetyki: Dr Irena Eris. Mój wybór" - deklaruje w materiałach promocyjnych francuska aktorka, potwierdzając to swoim wizerunkiem i podpisem.


Akcja obejmuje prasę kobiecą (m.in. 'Twój Styl', 'Pani', 'Viva', 'Zwierciadło'), ulotki w punktach sprzedaży i działania w internecie. Kreację kampanii - zaplanowanej do marca - przygotowała agencja reklamowa Swiift, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

źródło: wirtualnemedia.pl
Kup perfumy w dobrej cenie

12 lutego 2009

Pachnieć sobą

Każdy z nas ma własny zapach, inny i niepowtarzalny. Zaprogramowany genetycznie. Stąd kariera psów-tropicieli wykorzystywanych w działaniach policji przy poszukiwaniu ludzi zaginionych lub przestępców. Jak wykazały badania, jedyne pomyłki jakie czasem się im zdarzają, dotyczą tylko bliźniąt jednojajowych, ale też tylko tych, które były wychowywane w dokładnie takim samym środowisku i w takich samych warunkach.

Zapach może zdradzać naszą rasę, zawód, choroby na które cierpimy, miejsce zamieszkania, a nawet temperament i cechy charakteru. Do tego dochodzą zapachy „wygenerowane” przez wychowanie, higienę, sposób odżywiania, przyjmowane leki, wiek, a nawet wykonywany zawód.

Feromony zasadniczo
Nikt z nas nie dysponuje genialnym węchem psa-tropiciela czy nawet zwykłego czworonoga, ale jednak potrafimy, choć czasem nie do końca zdajemy sobie z tego sprawę, kierować się w kontaktach międzyludzkim zapachem. W wielu sytuacjach typu „lubię – nie lubię”, duże znaczenie mają feromony. A jak twierdzą niektórzy psycholodzy w sytuacji „kocha – nie kocha” zasadnicze. Zapach ciała jest tym, co przycią¬ga do siebie dwoje ludzi, tak dzieje się również w świecie zwierząt, które na tej podstawie zakładają rodziny, zapach decyduje tu wręcz o podtrzymaniu gatunku.

Odpowiedzialność za pary
Czym są te legendarne feromony? To naturalnie występujące, lotne substancje chemiczne wydzielane przez organizmy żywe. Osobniki tego samego gatunku komunikują się za ich pomocą aby wymieniać informacje – tyle definicja. Te swoiste środki chemiczne ważne są zwłaszcza w okresie młodości, bo odpowiadają za łączenie się w pary. My też wytwarzamy feromony właściwe dla naszego gatunku.

Zmniejszenie produkcji
Oczywiście zadziałała tu cywilizacja i różne uwarunkowania związane m.in. z kulturą i obyczajowością zmniejszyły rolę feromonów w kontaktach międzyludzkich. Podejrzewano nawet, że produkcja feromonów u ludzi zaniknęła wiele setek lat temu, jednak w latach 80. badania dowiodły, że wcale tak się nie stało, ciągle, choć w minimalnych ilościach, wytwarzamy je. Mniejsza skala nie przeszkadza w tym, że sympatie i antypatie, oczywiście nie tylko o podtekście seksualnym, często budowane są na atrakcyjnym lub niemiłym zapachu jej lub jego.

Bez romantyzmu
Jeśli odrzeć zapach z romantyzmu i spojrzeć jego części składowe czysto fizjologicznie, mamy tu za¬pach skórnych wydzielin, przede wszystkim gruczołów łojowych. Pot, który zwykle kojarzy nam się z mało przyjemnym zapachem jest prawie bezwonny. Za doznania z nim związane odpowiadają bakterie, które rozkładają go na powierzchni skóry, a te produkty rozkładu wydzielają niemiły zapach, choć też u każdego inny .

Nuty sprawdź sama
Zapachy sztuczne, czyli te stworzone przez perfumiarzy dodajemy zatem do naszego naturalnego zapachu. Dlatego trzeba uważać żeby się „nie pogryzły” i pamiętać, że w związku z tym, że każdy pachnie inaczej, ten sam zapach z flakonika na tobie będzie odrobinę inny niż na koleżance. Bardzo często też kierujemy się zapachowymi modami, zanim jednak wydamy fortunę na najnowsze perfumy najbardziej uznanego kreatora, najpierw je przetestujmy, sprawdźmy jak pachną na nas kolejne nuty zapachu.

Kosztowne zabawy
W tej kwestii trudno zdać się na porady z zewnątrz, bo to ty będziesz spędzać ze swoim zapachem cały dzień, a nie, np. twój chłopak. Można oczywiście zdać się na specjalistę – perfumiarza, który dobierze nam zapach. Ale na to stać raczej nie wielu – w zamian mają zdiagnozowany zapach własnej skóry, wywiad o ulubionych aromatach i indywidualnie zaprojektowane perfumy lub zmodyfikowane któreś istniejące już na rynku. Takie zabawy dużo kosztują, ale pachnie się wtedy niepowtarzalnie.

W zgodzie
Nie ma jednej zasady dobrej dla każdego, gwarantującej wybór zapachu idealnego. Możemy mieć kilka ulubionych, bo inaczej chcemy pachnieć na balu, a inaczej w pracy. Generalnie najważniejsza zasada dobierania zapachów brzmi - perfumy, wody toaleto¬we, dezodoranty, kremy, balsamy których używamy i które pozostawiają zapach na skórze, nie powinny się kłócić z zapachem naszej skóry - co możemy przetestować. Muszą także współgrać ze sobą nawzajem. Bardzo często dezodorant i woda toaletowa są z zupełnie innej bajki, raczej trudno będzie pogodzić ciężkie piżmowe nuty perfum z kwiatowym antyperspirantem.

Zapach dzienny, zapach nocny
Nie ma nic gorszego niż mocne perfumy w tramwaju czy stosowanie wody toaletowej w charakterze dezodorantu. Efekty takiej elegancji są żałosne. Ogólnie rzecz biorąc, zapach „dzienny” po¬winien być świeży, zielono-owocowo-cytrynowy, prawie niewyczuwalny. Na wieczór mogą po¬jawić się nuty mocniejsze, np. kwiatowe, ziołowe, dyskretne, ale już rozpoznawalne. Przy bardziej intymnym spotkaniu można dodać nuty słodkie, wyraziste, cięższe, afrodyzjaki np. piżmo, sandał, ylang-ylang, rozmaryn Naukowcy starają się też wytworzyć sztuczne ludzkie feromony, chodzi o androstenol, androstenon i androsteron, wydaje się, że mają one wpływ na dobór partnera i mogą zwiększyć potencjał płciowy. Czy się przyjmą? Czas pokaże.

Kup perfumy w dobrej cenie

06 lutego 2009

Christian Dior Escale a Portofino

Dom mody Dior zaprasza nas w podróż po Morzu Śródziemnym, odbywaną w duchu błogiej radości z odrobiną nonszalancji.
Portofino, niewielka wioska rybacka na włoskim wybrzeżu, została wybrana przez Diora na pierwszy przystanek w tej podróży.
Projektant zapachu, Francois Demachy, uczynił tą kompozycję wyjątkową poprzez dodanie wielu niezwykle kobiecych akcentów.

* Nuta głowy: bergamotka, cytryna, olejek z łodyg i liści gorzkiej pomarańczy.
* Nuta serca: kwiat pomarańczy, migdał, jałowiec.
* Nuta podstawowa: cyprys, drzewo cedrowe, gumożywica, kminek, piżmo.

Ceny:
Woda toaletowa 75ml spray - ok. 250 zł
Woda toaletowa 200ml spray - ok. 250 zł

Kup perfumy w dobrej cenie Dodaj do grona