18 lutego 2010

Jeanne Arthes Sultane (EDT 100 ml)


Zniewalający orientalny zapach. Ciepła romantyczna i egzotyczna kompozycja wywołująca nieodparte wrażenie atmosfery tajemniczości. Miękki i gładki jak kaszmir. Zamknij na chwilę oczy i pozwól swoim zmysłom poczuć klimat dalekiego wschodu.

Piramida zapachu:
• Nuta głowy: brzoskwinia, mango, kokos, bergamotka, pomarańcza
• Nuta podstawowa: wanilia, amber, drzewo sandałowe, paczuli, piżmo
• Nuta serca: jaśmin, konwalia, geranium

Zapach zbliżony do
Chopard Casmir


1 komentarz:

  1. Przepiękny, bardzo zmysłowy, uwodzicielski wręcz zapach. W pierwszej chwili nieco ostry, ale to znika dosłownie po kilku minutach. W opisie przeczytałam "kaszmirowy" i to jest to, a gdy zamknę oczy dzieje się magia. Bez przerwy dostaję też komplementy od kobiet i mężczyzn, więc zapach podoba się też otoczeniu - choć początkowo sądziłsm, że to moje zboczenie, bo mam dość specyficzny gust. Natrafiłam na tę stronę podczas szukania oryginału, bo wiem że Sultane jest jakąś podróbką, a ponieważ jest trudno dostępny w Niemczech gdzie mieszkam, natomiast na ebayu osiąga cenę ponad 50 euro, w dodatku wysyłka z Hongkongu, więc pewnie musiałabym czekać miesiąc albo lepiej, pomyślałam, że kupię oryginał. Tylko jak go znaleźć? Wie ktoś może odpowiednikiem jakiego zapachu jest Sultane?

    OdpowiedzUsuń